Типото има венец за АБС, но той не пречи. В шенкела за 33-ка с дискове също има дупка за датчик на АБС-а .
Аз може и да не съм пояснил правилно, но ползвам шенкел оригинален от 33-ка с АБС (то само когато има АБС тогава има дискове отзад при 33) и също оригинална ос към шенкела. Просто предимството е, че вече се ползва фиатски лагер-фланец, който е евтин, има го навсякъде и е много по-издръжлив, защото лагера е двоен, съчмен като за предна главина. Дисковете също са от Типо. В Евро 07 са по 14лв. парчето, накладки има голям избор, но аз смених апаратите. Сложих от 145 от последното производство (защото са алуминиеви), но преправях стойката за жилото на ръчната.
Оригиналните задни апарати за 33 са по принцип пълен ШИТ и лесно се скапва спираловидната ос за ръчната. Те отидоха за скрап. Иначе всичко бях взел комплект от 33-ка с АБС. На супортите бяха блокирали водачите и всичко беше в ръжда, затова заминаха в кофата.
Аз може и да не съм пояснил правилно, но ползвам шенкел оригинален от 33-ка с АБС (то само когато има АБС тогава има дискове отзад при 33) и също оригинална ос към шенкела. Просто предимството е, че вече се ползва фиатски лагер-фланец, който е евтин, има го навсякъде и е много по-издръжлив, защото лагера е двоен, съчмен като за предна главина. Дисковете също са от Типо. В Евро 07 са по 14лв. парчето, накладки има голям избор, но аз смених апаратите. Сложих от 145 от последното производство (защото са алуминиеви), но преправях стойката за жилото на ръчната.
Оригиналните задни апарати за 33 са по принцип пълен ШИТ и лесно се скапва спираловидната ос за ръчната. Те отидоха за скрап. Иначе всичко бях взел комплект от 33-ка с АБС. На супортите бяха блокирали водачите и всичко беше в ръжда, затова заминаха в кофата.
Comment