Известие

Collapse
No announcement yet.

Лека полека...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Типото има венец за АБС, но той не пречи. В шенкела за 33-ка с дискове също има дупка за датчик на АБС-а .

    Аз може и да не съм пояснил правилно, но ползвам шенкел оригинален от 33-ка с АБС (то само когато има АБС тогава има дискове отзад при 33) и също оригинална ос към шенкела. Просто предимството е, че вече се ползва фиатски лагер-фланец, който е евтин, има го навсякъде и е много по-издръжлив, защото лагера е двоен, съчмен като за предна главина. Дисковете също са от Типо. В Евро 07 са по 14лв. парчето, накладки има голям избор, но аз смених апаратите. Сложих от 145 от последното производство (защото са алуминиеви), но преправях стойката за жилото на ръчната.

    Оригиналните задни апарати за 33 са по принцип пълен ШИТ и лесно се скапва спираловидната ос за ръчната. Те отидоха за скрап. Иначе всичко бях взел комплект от 33-ка с АБС. На супортите бяха блокирали водачите и всичко беше в ръжда, затова заминаха в кофата.
    Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 20:25.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • Ще стане ли схемата 33ка с дискове без абс
      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

      Comment


      • Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
        Ще стане ли схемата 33ка с дискове без абс
        Моята няма АБС, тя е набор 83. Става, щом при мен стана, при условие, че съм със стария мост, който не е баш като на новото купе. Най-шибаното при мен беше, че промених цялата спирачна система. М момента от помпата върви назад 1 тръба, няма кантар, минава през 1 маркуч само, при едното колело сложих тройник и оттам в колелата през 2 къси маркуча. Сега вече при смяна на задни накладки ще са ми нужни по 10 минути само на колело.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • То май това е идеята за типоеите дискове!!!
          Аlfa33 1.7 107hp- 132hp.RIPAlfa33 1.7 16v. 1??hp.-Бившата!Alfa145 1.7 16v.-EX!AlfaRomeo33 1.7IE-Rip!AlfaRomeo33 1.3DLRO40 90hp.-1.7 16v-totalAlfa33 1.7 16vQV-EX. Alfa33 1.7 16v 4x4

          Comment


          • Боби, каза че използваш шенкели от 33 с абс, затова исках пояснение. Значи ще се търсят дискове от типо. Иначе идеята с премахването на кантарчето не е лоша, някакъв ефект?
            33 16v/MR2 SW20/S3 8L

            Comment


            • Аз съм доволен от оригиналните задни спирачки с дискове на 33... проблема е че от доста време си търсех главина и никаде няма.... щото лагера е заминал и се сменя направо с главината... ама ся с тая схема ще ме огрее слънцето май.
              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

              Comment


              • Колега би ли описал по подробно модификацията за задните спирачки с дискове и някакви номера на частите от типо коя година модела и разните чалъми,размери разни и т.н. ,и аз искам да подобря спирачната система ,че хич не спира . Другия вариянт е да кажеш какви пари струва всичко и да се изредиме един по един за подмяна на нещата за добри спирачки.Ако си съгласен де ,така всички ще са щастливи и ще могат да спират.
                Last edited by staiger; d.m.y г., 22:31.
                Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                Звукът може да бъде
                описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                Comment


                • Ами нямам нищо против на всеки да направя тая конверсия.

                  А при мен спирането се подобри в пъти, защото преди това отзад напълно не спираше. Просто гумите само се търкаляха. Трябва да направя снимки на моста и мога да направя темичка.
                  Най-важното е да се намерят шенкели за отзад и оси, апаратите и дисковете стават от Типо, Темпра, Купе, Браво, Брава, Пунто, Барчета, Дедра, Делта, 145/6, 155.
                  Затова са евтини. Главината също става от изброените. Сменят се също и жилата на ръчната.

                  Аз работя в Гараж Вентура, там си имаме приемчик, с него трябва да се обсъдят цените и за труд, и за части.
                  Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 01:00.
                  Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                  Comment


                  • Евала колега ,дано скоро намериш време да направиш конкретната темичка с подробностите там за тия шенкели и как изглеждат.
                    А иначе и мойта не спира много добре със задните колела да не кажа хич.
                    Ако съдбата ти обърне гръб-изчакай я да се наведе.....
                    Звукът може да бъде
                    описан само така: представи си смесица от бръмченето на Nascar-Chevys и пакистанска свиня-майка

                    Comment


                    • Ще чакам тема с ъпгрейди покрай спирачките При мен задните коват, предните се търкалят .. та спирам като Кен Блок, да видим докога
                      33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                      Comment


                      • Май трябва да се обособи нова тема за дисковите спирачки отзад!
                        Ще има доста въпроси
                        За главен заподозрян имам прословутия кантар, защото имахме една 33-ка 1,2 , която спираше перфектно с барабаните отзад!
                        Просто човека смазваше през седмица всичко около кантара,че му скърцаше
                        Дисковете обаче са си дискове
                        За това имам питане!
                        Като гледам задните накладки са доста по-малки
                        Изобщо нужен ли е кантар?!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Като гледам задните накладки са доста по-малки
                          Изобщо нужен ли е кантар?!
                          Ми без кантар мога да кажа, че на сухо и мокро моята кола спира, без тенденция за завъртане, като аз съм с различни амортисьори отпред все 2-ра ръка, а отзад съм с някакъв Закс също 2-ра ръка.
                          Отпред съм с накладки Маф а отзад даже нямам идея имат ли марка (най-евтините в Евро 07)
                          Засега е добре, но скоро ще минавам отпред на 280мм дискове и апарати от 145 Ку Ве. Тогава вече не знам как ще спира. Има вероятност да започнат да блокират задните колела и да се наложи да си сложи някакъв редуцил на тръбата към задния мост. Ще видим какво ще излезе. За големите дискове отпред съм си приготвил накладки Галфер., ма са много скъпи да го е*а.
                          Last edited by Bobi_33; d.m.y г., 21:48.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Май трябва да се обособи нова тема за дисковите спирачки отзад!
                            Ще има доста въпроси
                            За главен заподозрян имам прословутия кантар, защото имахме една 33-ка 1,2 , която спираше перфектно с барабаните отзад!
                            Просто човека смазваше през седмица всичко около кантара,че му скърцаше
                            Дисковете обаче са си дискове
                            За това имам питане!
                            Като гледам задните накладки са доста по-малки
                            Изобщо нужен ли е кантар?!

                            Размера на предните и задните дискове е еднакъв. Разликата е,че 16в са вентилирани предните. Съответно и накладките са еднакви... не съм на 100% сигорен, но на 90%
                            Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                            Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                            Comment


                            • Моите отпред са вентилирани и видимо по-големи, но не съм ги мерил. Задните са като стандартните, но накладките са направо символични!
                              Ако все пак блокират, лесно е да се навъртят едни клапани, както на Опелите! Давам само идея!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от DJ_STIVAN Покажи съобщение
                                Размера на предните и задните дискове е еднакъв. Разликата е,че 16в са вентилирани предните. Съответно и накладките са еднакви... не съм на 100% сигорен, но на 90%
                                Дисковете са с еднакъв диаметър, но накладките нямат нищо общо. Като цяло задните спирачни апарати нямат нищо общо с предните на никоя кола. Когато мотора е отпред и основното тегло е там, при спиране особено, се измества почти цялата тежест отпред. При тия коли реално задните колела спират едва 15-20% . Затова и задните накладки са със много по-малка контактна площ.
                                А диаметъра е малък отпред, защото тия коли са излизале базово на 13 цола джанта отпред и като опция е бела 14-ката. В 13-ка не може да влезе по-голям диск от 240 мм , какъвто е заводски.
                                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                                Comment

                                Working...
                                X